vonapa

Alla inlägg den 15 februari 2009

Av J Von Apa - 15 februari 2009 19:33

Alltså skulle detta vara kul??? Jag har hittat ett sjukt jävla spel som heter "gayhunter". Kolla gärna men jag tyckte inte att det var särskilt kul.

http://www.micmac.se/272/ 

Av J Von Apa - 15 februari 2009 16:23

Ja nu ska jag berätta lite mer från gårdagen. Jag låg i soffan och kollade på "Bruce den allsmäktige" Asdålig film. Jag har aldrig gillat Jim Carreys skådespeleri. Då mitt i den misseraba filmen ringde Dennis och sa att jag måste komma till Palermo och att de sen skulle planka in på Kalmars. Orka, men det var så länge sen jag hängde med honom så jag fixade mig fort, tog två stora klunkar ren gin och svepte en halv folköl och tog bussen ner på stan. Man måste ju grunda lite! Väl framme på Palle så hittade jag dom inte! Gud har de dragit utan att säga något? Jag hittade inte samtalslistor på min nya telefon, men jag gick upp, ut och kollade och ner igen och då satt dom där och och drack bärs och sen beställde vi in kannor. Daniela, Mona, lilla Elisabeth mfl kom sen och det var asnice och roligt! Vi sket i att planka som tur var. Sen drog vi på efterfest. Det kändes som att det var tur att jag åkte ner på stan ändå!

Jag känner mig iaf utvildad idag. Jag vågar inte säga när jag steg upp men det var mellan 3 & 5. Så länge har jag nog inte sovit sen jag var tonåring!

Av J Von Apa - 15 februari 2009 04:57

Ja och så gick man ut ändå!

Dennis ringde och sa att jag skulle följa med ut och jag hakade på! Nyss hemkommen och kör pekfingervaksen! Detta inlägg lär ta 100 år att skriva! träffade dessutom Mårten från Ottelin (assnygg) och jag körde min typiska fachistiska youtub-terror! Jag kommer att skriva mer om kvällens eskapader men nu är jag för full & Kokar pasta och är sååå ystat full<<<<<<<<<<<<<<<<<<<1 <<<<<<<<<<<<<< en sak du A L D R I G ska göra är att åka med "Eklunds hof" taxiskit. Det var et under att jag fick åka med och ett mirakel att jag hade kontanter med mig... Jag har alltid lovat mig själv att aldrig åka med det bolaget igen efter att de tog mitt id + busskort efter den gången jag inte hade cash på mitt kort och inte kunde betala. Jag råkade åka med det skitbolaget och jag ångrar det bittert att jag bidrog med cash till deras äckliga företag!!! Dessutom var chauffören asotrevlig. Nu ska jag fyllekäka. Mer info kommer! Ost ost ost!


Låten är asbra. Cesaria Evora; en riktig latina-donna som jag & D sjöng på hela kvällen (låt'n)

Ovido - Quiz & Flashcards