vonapa

Alla inlägg den 7 februari 2009

Av J Von Apa - 7 februari 2009 19:59

Idag är en soffpotatisdag! Ligger och äter nötter och glor på Simpsons. Snart blir det även melodifestivalen. Jag kollade igenom min skunk. Det är en gammal community som nästan alla hade för typ åtta år sen. Kollade igenom min dagbok och andras sidor. Skunk suger men kul att läsa inlägg från typ 02. Hittade även det här klippet som är så jäävla roligt! Man ser verkligen skammen i tjejens ansikte och pappan i bakgrunden kollar ut "näe jag såg inget" Så jävla pinsamt och kul!


Melodifestivalen ikväll var rätt kul att titta på. Många bidrag sög. De som gick vidare var väll ok. Varken Linda, Sandra eller Emmi har sagt något om lunchen hos pappa. Jag är rätt nyfiken på om något sades eller hur stämningen var. Får väll se...

Av J Von Apa - 7 februari 2009 10:36

Gårdagen var holabalo! Jag skulle köpa öl efter jobbet men jag hade tagit en annan jacka och mitt leg låg i den som jag brukar ha! Suck!

hem - stan - systemet - hem... Men det slapp jag! Daniela var så rar så att hon svängde förbi! När hon kom så satt vi och snackade och lyssnade på musik.

"snackade och lyssnade på musik" Fan vad 74 det lät! haha

Adde, min granne kom och jag ältade det där med låten som jag sökte och han kom på det!

Sedan kom Marcus. Han hade varit och begravt en häst innan. Vi tog en buss ner på stan och gick till ÖG (Östgöta nation)

Drickan var billig och musiken bra!


Jag träffade Sandra (syrran) igår på stan också och hon sa att det kommer att bli drama hos pappa idag och om det blir minsta drama så går hon! Jag ringde honom nyss och sa att de ringde från Fiolen och frågade om jag kan jobba idag men att jag skulle ringa upp. Var det någon speciell anledning eller blir du ledsen om jag inte kommer, men han sa nej, det var ingen fara. Jag erbjöd nästa helg. Då kan vi gå ut och käka och öla. Dessutom ser jag ut som ett vrak/kadaver

Ovido - Quiz & Flashcards