vonapa

Alla inlägg den 12 februari 2009

Av J Von Apa - 12 februari 2009 17:14

yo! yo! yo!


Nu har jag precis lassat in en tvätt och har tagit av mig tjocktröja och strumpor redo att chilla efter en hård dags arbete! Nja särskilt hård var den kanske inte. Vi hade 4/12 barn idag på förmiddagen och på eftermiddagen fick jag rycka in på syskonavdelningen eftersom en i personalen var sjuk där. Syskonavdelning betyder att barnen i olika åldrar (3-6) går tillsammans och gärna med sina syskon. Det var mycket myror i brallan och högljudda konversationer barnen sinsemellan, men det var kul med lite variation! Vi läste om Lotta på Bråkmakargatan och Pelle Svanslös. Jag fick försäkringspapper på posten idag också. Jag skummade igenom dom lätt. Det stod att jag går i pension 2045-01-01 (vilket jag kanske kunde ha tagit reda på om jag hade räknat efter). Det känns som att det är en evighet dit! Undrar vad jag jobbar med om tio år osv... Jag vet iaf att om jag lever så ska jag skaffa mig en hund och resa mer... Den dagen den sorgen (eller lyckan). Dessutom skedde en jäkligt skum sak idag när jag var på min rast. En lärare som jobbar på mellanstadiet satt i lärarrummet där jag brukar sitta och kolla e-mail och min facebook. Vi brukar heja på varandra och småprata. Jag ska eventuellt hyra hennes lägenhet i andrahand, men vi har absolut ingen djupare kontakt än så. En trevlig kollega helt enkelt. Jag börjar prata om att Facebook är så segt och att det inte går att titta på bilderna då hon säger att det finns nakenbilder av henne på nätet varpå hon visar mig tre ark med bilder av henne helt näck då jag fick se hennes bak och tuttar i olika poser. Hennes ex hade lagt upp dom och hon verkade helt oberörd av att visa dom och så läste hon stolt upp kommentarer som folk skrivit om bilderna. Jag blev rätt paff och sa att de iaf var konstnärligt tagna. Jag undrar om hon gick på något...

Av J Von Apa - 12 februari 2009 07:27

skrevklockan 07:26 idag

Men Guuud vad tråkigt :( WHY!?!




"Fläsk Jonsson" (Uppsala) skrev klockan 07:22 idag Det blir en lugn helg för min del.



skrev

klockan 21:29 igårGuuudars! Palermos ska bomma igen! Jag måste hitta en ny sylta! haha! Ska du ut i helgen? Mvh/Gun-Britt




Har jag att göra med en tråkmåns eller en fattiglapp? Det gör inte så mkt om han inte har cash, men jag hoppas att han egentligen, EGENTLIGEN vill ses. Enligt Daniela så var han ju på när vi sågs. Han kanske fick ångest. Jag ska nog släppa det där. Måste bara invänta dödsstöten (svaret). SHIT! gtg annars blir jag sen!

(Med hänsyn till personen i fråga så har jag raderat hans namn och ändrat hans namn. Han heter egentligen inte Fläsk Jonsson)

Presentation

Besöksstatistik

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Har du ljugit i din blogg?
 JA
 NEJ

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Fläskbok


Ovido - Quiz & Flashcards