vonapa

Alla inlägg den 5 februari 2009

Av J Von Apa - 5 februari 2009 18:19

Mitt under mellanmålet så ringde min kära far. Jag kunde verkligen inte prata, men tog det ändå. "Hej gubbe! kommer du på middag på lördag? Emilia och Evelina kommer också" Han lät som vanligt och jag hoppas att han funderat över lördagen och kommit fram till något positivt!

Jag känner mig lite skamsen eftersom jag inte berättat något och jag tycker att det känns jobbigt att ta upp samtalet. Jag sa att jag inte kan prata och att han kan ringa upp. Det var rätt rörigt vid matborde så jag minns inte riktigt hur det kom fram.

Nu är jag astrött iaf. Sitter och surfar och väntar in tvätten. Jag åt god tonfisksallad till middag också (I <3 food).


Jag är på jakt efter en reggaelåt som sjungs av en kvinnlig vokalist. Finns det någon sådan artist du känner till?


Dessutom blev jag dumpad för en korridorsfest "men man vet aldrig"

Jag tycker inte om att känna mig som en halstrad åsna! Jag skrev att han kunde messa (gav bort mitt nummer) och nu tänker jag INTE kontakta honom om inte han gör't först!


Av J Von Apa - 5 februari 2009 13:27

Fan vad det är gott med kaffe ibland! Sitter nu med en god kopp brunt på min rast. Veckan har gått fort! Redan fredag imorgon! Dagens aktiviteter efter jobbet blir inhandling av purjolök, krossade tomater och något mer som jag har glömt, men skrivit upp. Sedan tvättstugan och kanske städa lite.

Jag fick iaf svar från "dreamboy" på FB angående kvällen (jag tänker inte gå. Bara om han defenitivt hakar på)

"Fan va jobbig jag är, har fortfarande inte bestämt mig. Min dagsform är ganska krass just nu är jag rädd. Jag hör av mig imorgon!"

Det bådar inte gott, men det är inte ett absolut nej! Det kan vara värt att jobba lite bakis och skakis, men har erbjudit utgång på fredag istället.

Jag vänta med spänning på svar. Lär sitta som en uggla framför datorn när jag kommer hem. Ladda sidan varannan sekund!

Annars blir det klubba imorgon eller Palle som sagt. Det brukar iaf inte bli som man har tänkt sig...

Ovido - Quiz & Flashcards