vonapa

Alla inlägg den 3 februari 2009

Av J Von Apa - 3 februari 2009 19:34

Besök adressen nedan & träffa Bush!

http://www.micmac.se/317/

Av J Von Apa - 3 februari 2009 14:20

Nu har jag torkat spyor (igen) Jag verkar vara förste spytorkare! "Nej fyy jag klarar inte det" säger mina kollegor... Men snille dere!

Jag har även fått ett mail från min kusin som sabbade festen i lördags.


"det verkar som att vi drack lite för mycket i lördags eller? hur mår du idag, har försökt prata med Pepe eftersom jag är skyldig honom pengar men får inget svar, vet du något om honom? om du pratar med honom be honom ringa upp mig. Kram, Loreto"


---------------------------------------------------------------------


Jag fick ingen ursäkt eller något sådant. Jag tycker att hon är skyldig både mig och min far en! Det har blivit lite dålig stämning kan man säga...

Jag svarade med: "Ja jag tyckte att det var onödigt att du sa det där till honom. Det är en rätt stor grej för mig och jag hade velat berätta det själv när tillfället kändes rätt..."


Nåväl, nu är det som det är och jag behöver inte smussla med det inför min pappa men som sagt, det var något som jag faktiskt hade rätt att berätta om själv! Nu ska jag in och äta mellanmål med kidsen. Usch jag känner mig lite illamående efter den där tjocka fisk och risspyan!


Presentation

Besöksstatistik

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Har du ljugit i din blogg?
 JA
 NEJ

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Fläskbok


Ovido - Quiz & Flashcards