vonapa

Direktlänk till inlägg 3 februari 2009

Förste spytorkare

Av J Von Apa - 3 februari 2009 14:20

Nu har jag torkat spyor (igen) Jag verkar vara förste spytorkare! "Nej fyy jag klarar inte det" säger mina kollegor... Men snille dere!

Jag har även fått ett mail från min kusin som sabbade festen i lördags.


"det verkar som att vi drack lite för mycket i lördags eller? hur mår du idag, har försökt prata med Pepe eftersom jag är skyldig honom pengar men får inget svar, vet du något om honom? om du pratar med honom be honom ringa upp mig. Kram, Loreto"


---------------------------------------------------------------------


Jag fick ingen ursäkt eller något sådant. Jag tycker att hon är skyldig både mig och min far en! Det har blivit lite dålig stämning kan man säga...

Jag svarade med: "Ja jag tyckte att det var onödigt att du sa det där till honom. Det är en rätt stor grej för mig och jag hade velat berätta det själv när tillfället kändes rätt..."


Nåväl, nu är det som det är och jag behöver inte smussla med det inför min pappa men som sagt, det var något som jag faktiskt hade rätt att berätta om själv! Nu ska jag in och äta mellanmål med kidsen. Usch jag känner mig lite illamående efter den där tjocka fisk och risspyan!


 
 
Ingen bild

En annan kusin

4 februari 2009 00:16

Är du inte lite känslig nu Jojo? ;-)
Jag menar, jag kan bara komma på följande fel:

1) Hon outade dig
2) Hon outade dig på en FEST
3) Hon outade dig på en FEST där ni inte var nyktra
4) Hon outade dig på en FEST där ni inte var nyktra, och lyckades även såra pappsen ytterligare genom att tillägga att "ALLA känner till detta utom DU"...

Jag är ingen dramaqueen, och jag vill inte spä på saker, men jag kan inte låta bli att kommentera. Det var bra att du svarade som du gjorde, men du borde lagt till att du väntar dig en ursäkt.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av J Von Apa - 15 februari 2011 18:03

TASK

Av J Von Apa - 4 november 2010 20:21

Ny mob. Messa ditt nr med namn. Gamla nr finns på andra telefonen. Orka föra över... Annars kan du lägga in ditt nr på FB så har jag det på mobben också! ...

Av J Von Apa - 20 oktober 2010 20:58

Kan folk sluta skriva om min blogg på facebook så att alla ser. Jag har faktiskt kollegor och familjemedlemmar som jag inte vill ska läsa den. Jag skyltar direkt inte med era bloggar! grr! Vill du ha den så fråga i ett diskret mail... ...

Av J Von Apa - 12 oktober 2010 23:24

Ni vet väl att Jag bloggar på annan adress numer. Om du har missat det så är det bara att fråga vilken... ...

Av J Von Apa - 12 oktober 2010 23:23


Idag börjar man fira upp de chilenska gruvarbetarna som sitter fast i en gruva 622 meter under marken. Enligt den chilenska tidningen El Mercurio bör man för varje räddad gruvarbetare räkna på knappt en timme; Först 20 minuter att hissa ner buren, ...

Ovido - Quiz & Flashcards