vonapa

Direktlänk till inlägg 16 februari 2009

183 dagar

Av J Von Apa - 16 februari 2009 19:46

Fy fan vad trött jag är! Jag känner mig helt matt och alldeles tom i bollen! Vi hade ju  personalmöte idag vilket känns så jääävla ystat jobbigt! Vi har bytt ut material, städat lite, skrivi ut listor men mest pratat en massa strunt. Jag satt mest som en zombie. Det känns som att jag håller på att bli förkyld och att jag nästan har feber. Det blev ingen träning idag heller.Jag var en vända till Elisabeth också. Jag hämtade min väska och överlämnade en lånad t-shirt och så fick hon min kamera. Hon ska kolla på den och kanske köpa skit'n. Jag fotar ju aldrig med den längre. Jag kan ta kort med min mobil istället. Jag ska försöka peppa mig till att få ett städryck! Det kan verkligen behövas! Varje morgon när jag ska hitta något att ha på mig så har jag en tendens att riva ut alla mina kläder ur garderoben, så nu ligger det hur mycket plagg som helst utspritt på min säng. Det måste jag ta itu med. Jag ska titta lite på disken också. Ge mig ett normalt kök, en diskmaskin och parkettgolv tack!


Nu ska jag kolla på en ny serie på 1:an som heter 183 dagar

"Svensk dramaserie från 2009. Avsnitt 1 av 6. Om livet efter dokusåpan och B-kändisskapets mörka baksida. Det är finalkväll i HUS-1 och de fem finalisterna, Emma, Mandy, Laura, Tarek och Sebastian, står redo att njuta av sitt nya liv som dokusåpakändisar. Men mötet med verkligheten blir tuffare än väntat, familjens reaktioner låter inte vänta på sig och att vara kvällstidningarnas nya gunstlingar visar sig inte bara vara av godo."

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av J Von Apa - 15 februari 2011 18:03

TASK

Av J Von Apa - 4 november 2010 20:21

Ny mob. Messa ditt nr med namn. Gamla nr finns på andra telefonen. Orka föra över... Annars kan du lägga in ditt nr på FB så har jag det på mobben också! ...

Av J Von Apa - 20 oktober 2010 20:58

Kan folk sluta skriva om min blogg på facebook så att alla ser. Jag har faktiskt kollegor och familjemedlemmar som jag inte vill ska läsa den. Jag skyltar direkt inte med era bloggar! grr! Vill du ha den så fråga i ett diskret mail... ...

Av J Von Apa - 12 oktober 2010 23:24

Ni vet väl att Jag bloggar på annan adress numer. Om du har missat det så är det bara att fråga vilken... ...

Av J Von Apa - 12 oktober 2010 23:23


Idag börjar man fira upp de chilenska gruvarbetarna som sitter fast i en gruva 622 meter under marken. Enligt den chilenska tidningen El Mercurio bör man för varje räddad gruvarbetare räkna på knappt en timme; Först 20 minuter att hissa ner buren, ...

Ovido - Quiz & Flashcards