vonapa

Direktlänk till inlägg 17 februari 2009

kranen, mixern, dammsugaren, gitarren eller bandspelaren

Av J Von Apa - 17 februari 2009 13:22

Dagen blev inte så misslyckat misserabel som jag hade trott. Lugn och skön med vackert solsken! Dessutom går sista knådden 16, så jag funderar på att smita tidigare. Kanske tar ut 1,5 timmars komptid om jag inte behövs något i huset. Nu sitter jag och rastar. Jag har suttit ute på gården i 1,5 timmar och huttrat med vagnarna. Det som tynger mig är att jag måste upp 05.45 imorgon :( Jag hatar att öppna. Jag är en kvällsmänniska och piggnar till när mörkret faller (so goth)

En sak som jag stör mig på ännu mer (nästan) är min granne som spolar vatten runt midnatt. Hon sätter på kranen, stänger av, sätter på, stänger av i typ tio minuter. Det är rätt lyhört som sagt så jag blir vansinnig ibland. Hon började leka med kranen precis när jag höll på att somna. Jag funderar på att skriva en trevlig lapp (för att bevara grannsämjan). Typ; "kan du vara så vänlig att tänka på att det är lyhört i huset, så snälla, lek inte med kranen, mixern, dammsugaren, gitarren eller bandspelaren efter 23"


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av J Von Apa - 15 februari 2011 18:03

TASK

Av J Von Apa - 4 november 2010 20:21

Ny mob. Messa ditt nr med namn. Gamla nr finns på andra telefonen. Orka föra över... Annars kan du lägga in ditt nr på FB så har jag det på mobben också! ...

Av J Von Apa - 20 oktober 2010 20:58

Kan folk sluta skriva om min blogg på facebook så att alla ser. Jag har faktiskt kollegor och familjemedlemmar som jag inte vill ska läsa den. Jag skyltar direkt inte med era bloggar! grr! Vill du ha den så fråga i ett diskret mail... ...

Av J Von Apa - 12 oktober 2010 23:24

Ni vet väl att Jag bloggar på annan adress numer. Om du har missat det så är det bara att fråga vilken... ...

Av J Von Apa - 12 oktober 2010 23:23


Idag börjar man fira upp de chilenska gruvarbetarna som sitter fast i en gruva 622 meter under marken. Enligt den chilenska tidningen El Mercurio bör man för varje räddad gruvarbetare räkna på knappt en timme; Först 20 minuter att hissa ner buren, ...

Ovido - Quiz & Flashcards