vonapa

Direktlänk till inlägg 19 februari 2009

Orchidea

Av J Von Apa - 19 februari 2009 19:50

Nu har jag plattat håret, haft på lite brunt i anletet eftersom jag ser så blek och trött ut. Jag hittar fan inga kläder, men det kvittar. Jag har precis knäckt en folle och tänt en cigg. Jag röker inte dagligen. Bara när jag känner mig festlig! Det är inget jag är stolt över, men det är rätt gott (de tre första blossen). Jag har rökt fett mycket förut. Typ ett paket om dan i tio år, men jag lovade mig själv att sluta, så den första januari för två år sedan så la' jag av. Nu efteråt kan jag tända en cigg ibland, men jag gör det inte på daglig basis.

Ikväll blir det iaf Orchidea. För er som inte vet vad Orchidea är så ska jag berätta att det är Uppsalas enda "queer-klubb"


www.orchidea.se 


Klubben låg nere ett tag, men jag var med och startade upp den igen och var med och drev den på Å-bar tillsammans med Annso. Jag kan även berätta om att jag även var med och startade upp klubben "pink at Orange"

men den finns inte mer. Jag hoppade av projektet innan det stängde. Vi körde temakvällar av olika slag. Kolla gärna in sidan! Den borde egentlien uppdateras, men det är inte mitt jobb...


www.pinkatorange.se 


Det känns lite tråkigt att inte det finns så mycket sånt i Uppsala längre.

Det är mest dunkadunka, kickers, brats och alkishak. Dessutom nationerna, men jag har inget kårleg :/ 

På gayställena träffar man folk som man bara träffar där, så det ska bli kul att gå på Orchidea ikväll. Synd att det är på torsdagar numer, men jag ska ju inte jobba imorgon så no worries! Hoppas bara att det kommer folk!



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av J Von Apa - 15 februari 2011 18:03

TASK

Av J Von Apa - 4 november 2010 20:21

Ny mob. Messa ditt nr med namn. Gamla nr finns på andra telefonen. Orka föra över... Annars kan du lägga in ditt nr på FB så har jag det på mobben också! ...

Av J Von Apa - 20 oktober 2010 20:58

Kan folk sluta skriva om min blogg på facebook så att alla ser. Jag har faktiskt kollegor och familjemedlemmar som jag inte vill ska läsa den. Jag skyltar direkt inte med era bloggar! grr! Vill du ha den så fråga i ett diskret mail... ...

Av J Von Apa - 12 oktober 2010 23:24

Ni vet väl att Jag bloggar på annan adress numer. Om du har missat det så är det bara att fråga vilken... ...

Av J Von Apa - 12 oktober 2010 23:23


Idag börjar man fira upp de chilenska gruvarbetarna som sitter fast i en gruva 622 meter under marken. Enligt den chilenska tidningen El Mercurio bör man för varje räddad gruvarbetare räkna på knappt en timme; Först 20 minuter att hissa ner buren, ...

Ovido - Quiz & Flashcards