vonapa

Direktlänk till inlägg 20 februari 2009

Äppelchai

Av J Von Apa - 20 februari 2009 15:20

Nu har jag träffat Sandra och Emanuel på stan och jag fick mina pengar. Härliga tiders. Köpte en kasse öl och sen satte vi oss och fikade på Waynes. Jag satt och pratade med Emanuel och han satt med sin nya mobil hela tiden. Hans mobil fungerar mest som musikspelare på hög volym. Under my umbrella spelade han om och om igen. Jag ringde honom och han tyckte att det var askul. "Hallå!" Jag skickade också ett meddelande: Hej! Lyssnar du på musik? skrev jag.

När jag satt där med min äppelchai och Emanuel och Sandra med varsin muffins och en cococola så såg vi Adde, min granne. Han satte sig och tog en kaffe.  Han hade tydligen glömt kvar sin tvätt i fredags och vår arga hyresvärd hade skällt ut honom riktigt ordentligt! Haha.

Nu ska jag chilla och försöka bli pigg inför kvällens galej! 

 
 
Ingen bild

En annan kusin

20 februari 2009 16:32

Hej din granne Adde möjligtvis en son? Jag brukar se en kille som är MYCKET lik din granne på bussen till och från jobbet. Han brukar gå på i Kåbo...

 
Ingen bild

Sandra, hon på bilden

20 februari 2009 17:18

HA HA HA!!! Emanuel sitter med telefonen på varje bild och jag bara löööööve bilden på mig... OMG!!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av J Von Apa - 15 februari 2011 18:03

TASK

Av J Von Apa - 4 november 2010 20:21

Ny mob. Messa ditt nr med namn. Gamla nr finns på andra telefonen. Orka föra över... Annars kan du lägga in ditt nr på FB så har jag det på mobben också! ...

Av J Von Apa - 20 oktober 2010 20:58

Kan folk sluta skriva om min blogg på facebook så att alla ser. Jag har faktiskt kollegor och familjemedlemmar som jag inte vill ska läsa den. Jag skyltar direkt inte med era bloggar! grr! Vill du ha den så fråga i ett diskret mail... ...

Av J Von Apa - 12 oktober 2010 23:24

Ni vet väl att Jag bloggar på annan adress numer. Om du har missat det så är det bara att fråga vilken... ...

Av J Von Apa - 12 oktober 2010 23:23


Idag börjar man fira upp de chilenska gruvarbetarna som sitter fast i en gruva 622 meter under marken. Enligt den chilenska tidningen El Mercurio bör man för varje räddad gruvarbetare räkna på knappt en timme; Först 20 minuter att hissa ner buren, ...

Ovido - Quiz & Flashcards