vonapa

Direktlänk till inlägg 22 februari 2009

MBD

Av J Von Apa - 22 februari 2009 12:09

Vilken kalashelg det har varit! Gårdagens middag med Dena, Emmi & Raz var halal. Vi lagade kyckling med ris (så nu är diskbänken helt full av tallrikar, kastruller, slevar, knivar osv). Men fan, det var det värt. Sen kom Marcus med Jessica och nån annan tjej. Vi kollade på melodifestivalen. Det är alltid kul att se den ihop med folk då man kommenterar klädsel, sång, dans med mera. Min favorit var "Sofia - Alla" Men jag hade ju druckit några öl också! Hon påminde om nån Grekisk Madonna. Jag ringde faktiskt och röstade på den också. Bara inte BWO gick vidare! Jag tror att hon gick vidare eftersom hon var den där konstiga juryns val. De som gick till Globen avr Molly Sandén, nån brud som får Amy Diamond att framstå som en pensionär och dom där killarna i MBD eller vad dom heter... Nåväl, vi hade trevligt iaf! Sjöng låtar från youtube sen så att grannarna måste ha tyckt att vi var helt ystat irriterande. Mariah Carey_Without You var en favorit. Alla drog sedan åt olika håll. Jag gick till O'connors och träffade Ania, Myran & Deniz. Jag satt där en liten stund innan jag for hem. En mkt trevlig helg som sagt!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av J Von Apa - 15 februari 2011 18:03

TASK

Av J Von Apa - 4 november 2010 20:21

Ny mob. Messa ditt nr med namn. Gamla nr finns på andra telefonen. Orka föra över... Annars kan du lägga in ditt nr på FB så har jag det på mobben också! ...

Av J Von Apa - 20 oktober 2010 20:58

Kan folk sluta skriva om min blogg på facebook så att alla ser. Jag har faktiskt kollegor och familjemedlemmar som jag inte vill ska läsa den. Jag skyltar direkt inte med era bloggar! grr! Vill du ha den så fråga i ett diskret mail... ...

Av J Von Apa - 12 oktober 2010 23:24

Ni vet väl att Jag bloggar på annan adress numer. Om du har missat det så är det bara att fråga vilken... ...

Av J Von Apa - 12 oktober 2010 23:23


Idag börjar man fira upp de chilenska gruvarbetarna som sitter fast i en gruva 622 meter under marken. Enligt den chilenska tidningen El Mercurio bör man för varje räddad gruvarbetare räkna på knappt en timme; Först 20 minuter att hissa ner buren, ...

Ovido - Quiz & Flashcards