vonapa

Alla inlägg under maj 2009

Av J Von Apa - 22 maj 2009 21:26

Det går ju ingenting på TV och internet är lika trist. Kan inte nån bara knacka på dörren och bjuda på Champagne för att sedan ta mig till världens roligaste fest? Troligt... Jag får tvångstitta på tv och sen stiga upp i ottan för att plocka ner alla kläder som hängt på tork hela natten. Vi får se om jag hakar på syrran ut på Flurran imorgon. Måste skrapa pengar isf.

Av J Von Apa - 22 maj 2009 18:18

Nu har jag knappat in alla räkningar som betalas på måndag, satt på en tvätt och bara tagit det lugnt (sov några timmar på soffan.)

Linda (syrran) ville dricka öl, men jag är så jääävla seg sen igår. Det blir nog en tv-kväll i mjukisbyxor.

Av J Von Apa - 22 maj 2009 12:21

Fast idag blir det bara mat, soffa, tvätta och halvdö av bakishet.

Av J Von Apa - 22 maj 2009 11:39

Igår då, jag satt och väntade på att en bekant skulle höra sig klar. Jag väntade och väntade men inget svar så jag sket i det där. Han skulle ha bjussat på bira, men jag hade kul ändå. Säkert roligare än om jag skulle ha hängt med honom. Jag drog till Flogsta och hängde med Emmi, Micke och hans kompisar. Jag och Emmi satt mest ute i trädgården och mimade.

Min syster Emilia kommer aldrig få någon Latin Grammy. Jag kan svära på det!

Hon mimar som en fisk på land. Jag däremot mimar som självaste Blümchen när jag är kalas! I <3 Youtube 4 real! Kvällen blev kort men intensiv. Alla 12 ölen försvann spårlöst ner i min och Emilias  magar. Det var halvvärt för tänk om ******* **** ringer och vill öla, då har jag ju nada. Öla i park är en perfekt första date. SÅ romantiskt!

Av J Von Apa - 21 maj 2009 22:33

Och alla ni som inte svarar på sms eller andra former av meddelande så vill jag bara säga en sak: RÖV!

Av J Von Apa - 21 maj 2009 22:20

Jag är en sån jävla torsk på <3

Av J Von Apa - 21 maj 2009 22:06

Be my baby ******* ****

Av J Von Apa - 21 maj 2009 21:41

Nästan alla bloggar på bloggagratis har så jävla ful design. ok, jag säger inte att jag har världens mest utsökta estetiska ådra, men SNÄLLA!

Surfa runt på 10 sidor på måfå och kolla in... Det är INTE ok! Inläggen är varierande innehållsmässigt även om kanske 10% handlar om hästar, hundar eller barn...

Ovido - Quiz & Flashcards